Нова брошура за ЕВРИДИКА

tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/Brochure2016-de-rsz.png   tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/Brochure2016-rsz.png   tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/Brochure2016-fr-rsz.png
DE   EN   FR

Евридика извештај: Учењето странски јазици во училиштата во Европа - Издание 2017

tl_files/docs/eplus/eurydice/2017pub/113px-Cover_KD_Languages2.jpgВо Европа има преку 600 официјални јазици. Европа е континент на значаен лингвистичка разнообразност, и истата се повеќе се зголемува со последните миграциски бранови. Изданието на Клучни податоци за учењето јазици во училиштата во Европа од 2017 година ги опишува главните образовни политики за наставата и учењето странски јазици цо 42 образовни системи во Европа.

Некои од прашањата што се одговорени во овој извештај се следните:

  • Колку време учениците поминуваат во учење странски јазици?
  • Кои се 10-те странски јазици што вообичаено се нудат за учење во училиштата?
  • Дали наставниците по странски јазици патуваат во странство за обука?
  • Колку ученици со мигрантско потекло го зборуваат наставниот јазик дома?
  • И уште многу други.

Повеќе...

Евридика извештај: Структурни индикатори за следење на системите за образование и обука во Европа 2016

tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/126px-205_EN_JAF_2016_vignette.jpgОвој Евридика извештај содржи повеќе од 30 детални структурни индикатори, ажурирани графикони, дефиниции, белешки за поедини земји и кракта анализа на скорешниот развој во јавната политика и реформи во пет области: претшколско образование, постигнувања во основните вештини, рано напуштање на образованието и обуката, високо образование и вработеност на дипломци.

 

 

Повеќе...

Евридика издание: училишен и академски календар во 37 земји членки на мрежата

Во рамките на Евридика, објавени се училишниот и академскиот календар на 37 земји членки на мрежата. Овие календари даваат преглед на националните податоци за должината на улилишната/академската година, почеток и крајот на улилишната/академската година, должината и распоредот на празниците и бројот на работни денови. Клучните забелешки се прикажани преку компаративни графикони.

tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/Academic Calendar 2016-17 - Copy.jpg   tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/Dzchool Calendar 2016-17.jpg

Повеќе...

ЕВРИДИКА извештај: Препорачано време на настава во задолжителното образование во Европа

tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/197_EN_TT_2016_Vignette.jpg

Овој извештај го анализира минималното препорачано време на настава по образовни нивоа и преку четирите клучн предмети (писменост, математика, природни науки и странски јазици) во редовното задолжително образование во 37 европски земји. Податоците се однесуваат на минималните побарувања за задолжителниот наставен план усвоен од надлежните власти на 42 образовни системи во учебната 2015/2016 година.

Извештајов дава компаративен преглед на разликите во времето на настава помеѓу основното и средното образование и ги посочува главните разлики што се случиле од 2010/2011 па до сега. Исто така ги вклучува и националните дијаграми и мапи кои ги прикажуваат податоците на минималното време за настава според земја и предмет. Анализите покажуваат дека годишното време на настава тежнее кон зголемување со промената на обравното ниво, а разликите помеѓу земјите стануваат помалку значајни.

Повеќе...

ЕВРИДИКА извештај: Претприемничко образование во училиштата во Европа

tl_files/docs/eplus/eurydice/2016pub/image003.jpg

Овој извештај обезбедува преглед на мерките превземени во областа на претприемничкото образование во училиштата во Европа. Претставени се вкупно 37 образовни системи. Информацијата ги покрива 28 земји членки на ЕУ како и Македонија, Босна и Херцеговина, Швајцарија, Исланд, Лихтенштај, Црна Гора, Норвешка, Србија и Турција.

Развојот и поддршката на претприемничкото образование се едни од клучните политички цели во ЕУ и земјите членки во последните години. Ваквиот тренд е логична последица од зголемената свест за потенцијалот на младите луѓе и развојот на нивните комерцијални и општествени потфати со што стануваат иноватори во областите во кои живеат и работата. Претприемничкото образование е суштинско не само за да оформименталниот склоп на младите луѓе, туку и да се обезбедат вештини, знаења и ставови што се основа за развојот на претприемничката култура. Тргнувајќи од националните перцепции и дефиниции за претприемничко учење и анализата на стратешките мерките, акциски планови и буџети наменети за финансирање на механизмите за развој, извештајот исто така го испитува и интегрирањето на претприемничкото образование во националните наставни планови и програми и резултатите од учењето, како и интегрирањето во курикулумите во иницијалната обука и образование на наставниците. Во последното поглавје извештајот дава преглед на идните мерки што треба да се превземат во земјите во делот на претприемничкото образование во училиштата.

 

Повеќе...